I

I

joi

Tara noastra cea de toate zilele!!!

Anul 2010!
România a devenit echivalentă cu ţara şmecherilor.La început, după ‘89, au venit europenii şi au început să ne dea lecţii de democraţie şi de toleranţă. Când au ajuns democratic peste ei ţiganii, au început să urle ca din gură de şarpe să-i ţinem la noi!!! Oare când dai lecţii, nu ar trebui să ai chiar tu lecţia învăţată? Continuă cu aplomb americanii umilind orice român ce vrea să viziteze „ţara tuturor posibilităţilor”. Aceasta se întâmplă zilnic la ambasada democraţiei duse la excepţional şi a toleranţei de-a dreptul idilice doar pe hârtie şi la modul declarativ.
Suntem calificaţi, dar în acelaşi timp şi împinşi de la spate să ne autocalificăm ca hoţi, neserioşi şi duplicitari, şi câte şi mai câte.
Asta pentru toată istoria noastră multimilenară, dar şi pentru timpurile ce le trăim. Unii sub masca credinţei, iar alţii fără jenă sub acoperişul unor companii au furat sute de ani din aşanumita lume a treia şi nu numai. Pe lângă faptul că au furat, au şi omorât, siluit, murdărit pe acolo pe unde au fost.Apar pe „canalele” naţionale analişti „imparţiali”, politicieni care mai de care la putere sau în opoziţie. Încep să se spurce între ei, dar pe banii noştri, ca mai apoi să folosească sintagme de genul: „Noi românii nu suntem în stare să facem nimic”. De parcă ar sta în sarcina mea să termin nu ştiu ce autostradă sau să aduc nu ştiu ce fonduri europene. De fapt, impotenţa combinată cu nesimţirea şi interesele acestora sunt transformate ca prin minune în prostie naţională, de care, bineînţeles, sunt şi eu vinovat! Altora le cresc conturile prin bănci, au „vânzări anterioare”, iar nouă ni se volatilizează flota. A încerca să pui România în ecuaţie, înseamnă că nu ai înţeles-o!
Ca români, suntem nevoiţi să trăim în criză de două mii de ani.
Nu am făcut decât să ne adaptăm situaţiilor ivite. Şi Doamne, cât de multe şi de diferite au fost şi mai sunt!!!
Sunt bucuros şi mă simt norocos că m-am născut din acest neam ce după dorinţele şi faptele unora ar fi trebuit să dispară demult de pe scena istoriei. Dar spre surprinderea şi disperarea tuturor am rămas aici şi ne-am păstrat şi limba, şi ortodoxia! Având în vedere că noi nu ne-am clădit ţara pe minciuni, hoţii, crime sau genociduri, sunt convins că Dumnezeu ne va ajuta şi de acum înainte.
Asta-i Romania de azi!

Niciun comentariu: