I

I

marți

Renunt la serviciile voastre! Borfasilor!

"A fost forma prin care, personal, mi-am exprimat dezacordul faţă de cei care au depăşit cadrul legal şi de a exprima un punct de vedere faţă de cei care, puşi să apere ordinea de drept, au fost aceia care au încălcat-o. Acesta a fost mesajul meu, pe care l-am dat în aceste zile, prin gestul pe care l-am făcut", a spus Boc.
 Wow! Incredibil! Baiatul trece in doua zile de la o stare la alta! Ba va vreau, ba nu va vreau! Dar nu ar fi mai bine daca am renunta noi romanii la serviciile lor? Eu nu-i recunosc pe imfatuatii astia de conducatori ai tarii in care m-am nascut si in care voi trai pentru totdeauna! Nu vreau sa traiesc cu gandul ca borfasii astia ma conduc, ca sunt exemplu pentru generatiile de tineri care sunt realmente buimaciti de tot ce se intampla! Pai ce exemplu sa-i dea Basescu unui tanar care acum iese de pe bancile facultatii si vede ca nu are cum sa-si gaseasca un loc de munca? Ce-l invata preamaritul?...sa plece, sa se duca in alta tara ca aici nu poate sa razbeasca de gasca lui portocalie! Pacat! Pacat de noi!

Niciun comentariu: