I

I

miercuri

Cateva perle de la iubitii nostri politicieni :))

1.Elena Udrea: "De cativa ani, toamna vine fix la 1 septembrie
2.Raluca Turcan: "
Dl. Năstase ţine să confirme că politica e un spaţiu în care şi o stafie poate avea o viaţă înfloritoare
3.UNPR(comunicat):
Antonescu încă mai poate demonstra că nu este bichonul sălbatic care se muşcă singur de coadă
4.Radu Berceanu:
"Cei din partid care au păreri critice sunt oameni care nu au condus până acum decât musafirii până la lift
5.Radu Berceanu:
Mi-am rupt maşina pe Transfăgărăşan, l-aş fi înjurat pe ministru dacă nu eram eu
6.Traian Basescu:
"Eu mă simt bine în ţara mea"
7.Sorin Ovidiu Vantu:
Iubesc atât de mult libertatea, încât o admit chiar şi duşmanilor mei
8.Adriean Videanu:
În UE, România este cea mai mică ţară între cele mari şi cea mai mare între cele mici
9.Cristian Preda:
Boc lasă oamenilor impresia că vrea să ne ducă pe Lună cu bicicleta
10.Marian Vanghelie:
Cum poţi să faci ceva în România? Singura soluţie, am stat şi am analizat, este să mă regăsesc în toate capriciile doamnei Elena Udrea
11.Ion Cristoiu:
De regulă, preşedinţii nu sunt omorâţi de oameni furioşi, sunt omorâţi de lunetişti care sunt oameni foarte calmi
12.Mihail Dumitru:
Mi s-a reproşat că din cauza ploii albinele nu mai pot căpăci fagurii
13.Monica Macovei:
Clasa politică nu vrea să se ducă la închisoare, vrea să fure în continuare
14.Madalin Voicu:
PDL are mai curînd un cîntec de labădă decît de lebădă
15.Corneliu Vadim Tudor:
Accidentele aviatice au o explicaţie biblică: Dumnezeu nu a vrut ca omul să zboare
16.Radu Berceanu:
Suntem ca un bolnav de diabet care are bomboanele pe masă, dar nu poate să le mănânce
17.Adrian Vasilescu:
Bugetul a făcut infarct
18.Adriean Videanu:
Bordura e un element de civilizaţie care a delimitat trotuarul de drum
19.Adrian Nastase catre Elena Udrea:
Elena...ma tulburi!
20.Victor Ponta:
Dl. Băsescu face numere de dresaj cu cei de la PDL să vadă care e mai disciplinat. Până acum văd că au trecut toţi testele

Niciun comentariu: