I

I

luni

Stenogramele lui Voicu 3

Din stenograme reiese cum ia senatorul Voicu 260.000 de euro, în două tranşe, de la omul de afaceri Costel Căşuneanu. Potrivit Hotnews, DNA a descifrat limbajul folosit de Voicu şi Căşuneanu. În convorbiri, cei doi ar fi folosit un cod clar, astfel încât atunci când se rosteşte cuvântul ”spital”, este vorba, de fapt, despre instanţa de judecată, ”doctorul” înlocuieşte un magistrat sau un avocat, iar ”medicamentele” sunt bani sau alte foloase.
Voicu Cătălin: Să trăiţi, domnule Preşedinte!
Căşuneanu Costel: Să trăiţi!
Voicu Cătălin: O seară plăcută. Vedeţi că vorbesc să înţelegeţi dumneavoastră, mă ocup cu domnul doctor de tratamentul acela şi ne auzim în zilele urmatoare, da?
Căşuneanu Costel: Da? Vă mulţumesc din suflet.
Voicu Cătălin: Vă rog să contaţi pe mine.
Căşuneanu Costel: Cu deosebit respect.
Voicu Cătălin: Cu toata dragostea. Să trăiţi!
Căşuneanu Costel: Să trăiţi! Cu respect!


Voicu Cătălin: Mii de scuze, domnule preşedinte. Credeam că…credeam că vă odihniţi şi de asta mi-am permis să închid.
Căşuneanu Costel: Nu domnu general.
Voicu Cătălin: A, cred că v-am deranjat din somn. Vă sun mai târziu, domnu preşedinte.
Căşuneanu Costel: Nu, nu, nu. Nu, sunt în Germania şi ….(neinteligibil)…nici o problemă.
Voicu Cătălin: Am o întrebare şi o rugăminte, în acelaşi timp.
Căşuneanu Costel: Da, domnu general.
Voicu Cătălin: Dacă nu puteţi, nu contează, că oricum, m-ati ajutat intotdeauna.
Casuneanu Costel: Vă rog!
Voicu Cătălin: Un fin de-al meu are un necaz. Şi am nevoie, dacă puteţi să mă ajutaţi, îl…
Căşuneanu Costel: Da.
Voicu Cătălin: ….vreau să, să-l ….mă împrumutaţi pe mine cu niţte bani, că are cec la plată astăzi şi…El a făcut o şcoală, a băgat toţi banii şi în şcoală…A venit nevastă-sa la mine ieri acolo la mine la
ţară. Şi dacă puteţi să mă ajutaţi ….şi eu sunt garanţia şi vi-i restitui în cel mult 30 - 40 de zile, cel mult că am vorbit cu directorul şcolii şi el introduce banii cam în jur de 15 septembrie…Suma nu e foarte mare, dar nu am eu. Că dacă aveam, nu vă deranjam.
Căşuneanu Costel: Da domnu. Ce sumă e?
Voicu Cătălin: Deci, are nevoie de 2 miliarde şi jumătate sau de 60.000 de euro. Cum preferaţi. Şi mie mi-i daţi, eu vi-i restitui. Dacă puteţi. Dacă nu, iertaţi-mă că îndrăznesc.
Căşuneanu Costel: Da domn general.
Voicu Cătălin: Că şi aşa…(neinteligibil)…!
Căşuneanu Costel: Vă sun eu, vă sun eu după ora opt. Să vină la birou cineva, să vedem cum stăm.
Voicu Cătălin: Deci, domnu preşedinte. Dacă puteţi. Dacă nu, iertaţi-mi îndrăzneala. Mi-ai spus şi dvs. sunteţi pentru mine un prieten apropiat. Altfel, nu-mi permiteam să vă rog.
Căşuneanu Costel: Sigur.
Voicu Cătălin: Deci, nu era o situaţie disperată, nu…Că a venit nevastă-sa la mine azi-noapte, târziu, plângeau… El are o firmă mică de construcţii. Un om extrem de serios, la ţară…a făcut toate lucrările. Directorului şcolii trebuia să îi intre banii, nu i-au intrat. Şi cel de la care a luat materialele de construcţie, i-a băgat cecul la plată.
Căşuneanu Costel: Da, domnu general.
Voicu Cătălin: Asta e viaţa. Încă o dată. Iertaţi-mă. Mi-e şi jenă şi mi-am propus să nu vă deranjez cu aşa ceva. Dar asta e viaţa! Ştiţi cum e.
Căşuneanu Costel: Domnu general…
Voicu Cătălin: Domnule preşedinte, dacă nu puteţi, nu e o chestie, vă rog din suflet. Iertaţi-mă încă o dată! Dumneavoastră sunteţi prietenul meu şi îmi permit. Ştiu în ce situaţie sunteţi, înţeleg, îmi dau seama că toată lumea o duce greu… Nici nu îndrăzneam să vă sun dacă nu vă consideram şi vă preţuiam ca pe un prieten. Dacă nu aveţi, nu e problemă, rămâne pe altă dată, când puteţi, încerc în altă parte.
Căşuneanu Costel: Încerc. Caut, caut o soluţie, nici o problemă.
Voicu Cătălin: Vă rog din suflet. Da? Săru-mâna, săru-mâna! Să trăiţi!Voicu Cătălin: Să trăiţi, domnule Preşedinte!
Căşuneanu Costel: Cu deosebit respect, domnu' general!
Voicu Cătălin: Voiam sa vă informez în legatura cu hârtiile acelea medicale trimise de domnul doctor al dumneavoastra şi transmise sub ştampila domniei sale. Pe data de 30 o să-l anunţe...baiatul...
Căşuneanu Costel: Am înţeles.
Voicu Cătălin: …o să-l anunţe băiatul că are prima întrevedere aci cu domnii ca să stabilească tratamentul, tot, tot, tot,...chiar în cadru oficial, la spital, vor fi chemaţi, da? Pentru...
Căşuneanu Costel: Am înţeles.
Voicu Cătălin: Şi restul e totul foarte bine. Am înţeles că diagnosticul e foarte bun şi nu-i rau, deci n-a fost cancer, nici într-un caz.
Căşuneanu Costel: Am înţeles. E in regulă.
Voicu Cătălin: Vă doresc o zi bună. Să trăiţi!
Căşuneanu Costel: Să vă dea Dumnezeu sănătate!

Voicu Cătălin: Deci, domnu preşedinte. Mie îmi trebuie să mă împrumutaţi până la sfârşitul anului, cu 200.000. Dar, dacă aveţi 100 sau 50, sunt buni şi aia, da? Eu, bani am, domnu presedinte. Nu am acum.
Căşuneanu Costel: Ştiu, domnu' general, nu se pune problema.
Voicu Cătălin: Sunt un om serios şi eu vă asigur că acest transcript, domnul Basescu nu-l mai primeşte de data asta. Deci, dacă vă spun treaba asta, înseamnă că ştiu ce spun! Da?

Niciun comentariu: